Września, dnia 17 października 2018 r.
Obwieszczenie
Starosta Wrzesiński, wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej, działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.), art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1496 z późn. zm.), w związku z art. 118a ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 z poźn. zm.)
zawiadamia o wydaniu decyzji
w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położone w:
nabyte na własność z mocy prawa przez Gminę Września na podstawie decyzji Starosty Wrzesińskiego z dnia 31 maja 2016 r. nr 328/2016 (znak sprawy: WB.6740.233.2016) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie dróg gminnych
wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach projektu „Centra przesiadkowe wraz z niezbędną infrastrukturą”.
Niniejszymi decyzjami organ ustalił odszkodowanie na rzecz osób, które udokumentują swój tytuł prawny do przedmiotowych nieruchomości, jednocześnie zobowiązał Burmistrza Miasta i Gminy Września do złożenia odszkodowania do depozytu sądowego na okres 10 lat.
Odszkodowanie z depozytu sądowego może zostać wypłacone osobom, które wykażą się tytułem prawnym do nieruchomości na dzień ostateczności decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej.
Z treścią wydanych decyzji oraz aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrześni przy ul. Chopina 10 – Wydział Geodezji, Kartografii
i Nieruchomości – pokój nr 14, tel. kontaktowy 61 640 44 20.
Obwieszczenie uważa się za skutecznie doręczone, po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
drukuj (Starosta Wrzesiński zawiadamia)