Szybkie linki

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Treść strony

Legitymacja osoby niepełnosprawnej

Legitymacje wydaje się na podstawie następujących dokumentów:

• wniosek o wydanie legitymacji,

• prawomocne orzeczenie o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności lub wskazaniach do ulg i uprawnień wydane przez Powiatowy Zespól ds. Orzekania o Niepełnosprawności

• aktualne zdjęcie o wymiarach 35x45 mm.

Wniosek wraz z załącznikami można składać osobiście w siedzibie Zespołu lub przez osobę upoważnioną.

Legitymacja uprawnia do korzystania z ulg, tj. komunikacja miejska i podmiejska, przejazdy PKP itp. Szczegółowe informacje można uzyskać w instytucjach i zakładach przyznających ulgi na podstawie odrębnych przepisów.

Wystawienie pierwszej legitymacji jest bezpłatne. Za wydanie duplikatu legitymacji pobiera się opłatę w wysokości 15 zł (nr konta dostępny w siedzibie Zespołu.

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Paulina Kosmala
    data wytworzenia: 2025-01-08
  • opublikował: Marlena Modrowska
    data publikacji: 2025-01-08 14:07
    • autor lub odpowiedzialny za treść: Paulina Kosmala
      data wytworzenia: 2025-01-08
    • opublikował: Marlena Modrowska
      data publikacji: 2025-01-08 14:07

Adres

Starostwo Powiatowe we Wrześni

ul. Chopina 10
62-300 Września

Kontakt

Dane kontaktowe

tel. +48 61 640 44 44

e-mail: starostwo@wrzesnia.powiat.pl

epuap: /pwrzesinski/skrytka

Godziny

Godziny urzędowania

Poniedziałek       8:00 – 16:00

Wtorek - piątek  7:00 – 15:00

Standardy i wytyczne

Stopka strony

w górę
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj deklarację dostępności
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.